• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Søknad om midler fra Elverum kommunes stiftelser

Startside

Utdanning

Elverum kommunes stiftelse for utdanning er en alminnelig stiftelse som ved avkastning av stiftelsens midler skal gi økonomisk støtte til:

• utdanning innen videregående skole, allmennfaglig og yrkesorientert studieretning
  • utdanning ved universitet, høgskoler og liknende
  • søkere som ønsker å kvalifisere seg ytterligere ved faglig etterutdanning

Personer oppvokst eller bosatt i Elverum kommune kan søke om midler. En forholdsvis andel av midlene skal brukes til samme formål som Gulmoens legat, til stipender for ungdom fra Hedmark fylke som studerer musikk på et seriøst plan.

Lenke til Vedtekter innen utdanning.

Jord, skog og bygdeutvikling

Elverum kommunes stiftelser for jord, skog og bygdeutviklingsformål er en alminnelig stiftelse som ved avkastning av stiftelsens midler skal gi økonomisk bidrag til:

• medvirke til etablering og utvikling av næringsvirksomhet
  • lokalsamfunnstiltak som fremmer bosetting, miljø og kultur
  • barne- og ungdomsarbeid i Elverum, fortrinnsvis barn og unge i Hernes i Østre Elverum. Midlene skal brukes til å fremme gode oppvekstsvilkår for barn og unge
  • fremme godt dyrevern i hele kommunen

Stiftelsen skal samarbeide med det kommunale jordfond, bruk av statlige eller andre virkemidler tilført kommunen.

Stiftelsens virkeområde er Østre Elverum.

Lenke til Vedtekter jord, skog og bygdeutvikling.

Helse-, omsorg- og pleieformål

Elverum kommunes stiftelse for Helse-, omsorg- og pleieformål er en alminnelig stiftelse som ved avkastning av stiftelsens midler skal gi økonomisk bidrag til:

• enkeltmennesker i en vanskelig økonomisk situasjon
  • institusjoner for å bedre bo- og arbeidsforhold
  • lag og foreninger som på frivillig bases ønsker å bedre og forebygge medlemmers eller gruppers helse- og omsorgssituasjon
  • nytte og glede for eldre i Elverum. Dette kan også innebære støtte til organisasjoner og institusjoner som arbeider med eldre

Stiftelsens virkeområde er Elverum kommune.

Lenke til Vedtekter helse-, omsorg- og pleieformål.

Hjelp
Lukk

Utfylling og bruk

1. Klikk på "Hjelpesymbol" der du trenger hjelp til utfyllingen.
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte, eksempelvis ved å lukke nettleservinduet eller trykke på "Avbryt"-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge "Send inn"-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutter uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på "Hjelp" øverst til høyre for generell hjelp om skjemaet.

Vennligst vent...

Loader